میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

انتخاب با شما

سیمای زنی در میان جمع اثر هاینریش بل به پایان رسید و تا دو سه روز دیگر مطلبش را خواهم نوشت و امروز دختر پرتقال گوردر را شروع می کنم. اما برای کتاب بعدی یکی از مجموعه داستان های ایرانی زیر را انتخاب و توصیه کنید: 

1- آویشن قشنگ نیست       حامد اسماعیلیون      نشرثالث 

2- ارواح مرطوب جنگلی         محسن حکیم معانی  نشرققنوس 

3- تمام زمستان مرا گرم کن   علی خدایی            نشرمرکز 

4- تو می گی من اونو کشتم؟ احمد غلامی           نشرافق 

5- هر از گاهی بنشین          فریبا منتظرظهور       نشرمروارید

نظرات 21 + ارسال نظر
م.کافکا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ http://ketab.blogsky.com

سلام
خوشحالم اینجا شما هم در مورد کتاب می نویسید و با معرفی های شما آشنا میشم، در صورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم...

سلام
چرا که نه دوست من...
موفق باشید

7660 شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

میدونید یه حسی داره مثل اینکه جلوی قفسه کتاب ایستادی و می خوای یه کتابی که نخوندی رو انتخاب کنی... من عاشق این لحظه ام و نمیدونم چند بار اسم این کتابها رو خوندم. بی خیال. از اول انتخاب می کنم: انتخاب من " آویشن قشنگ نیست".
سلام و ارادت منو بپذیرید.

سلام
ممنون...حس قشنگیه...انتخاب کردن و انتخاب شدن به صورت متقابل و همزمان...
مخلصیم
آویشن... 1

پری ماه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

مناظره برگزار نمی شه؟!

سلام
واللللا فرصت نشد که تایپ کنم! این اولین دلیلش... و دومین دلیل هم که مجموعه داستان بود و انتخاب پاراگراف اول یه خورده سخت بود... حالا شما محبت کنید این بار رو به سبک قدیم ها که مناظره نبود شرکت کنید و یادتون باشه که چشم جهانیان به حضور حماسی شماست و چشم من هم هکذا...

[ بدون نام ] شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ http://delgapp.blogfa.com

من اولی و سومی رو خوندم و سومی رو انتخاب می کنم چون به نظرم این نویسنده انقدر که شایسته اش هست شناخته شده نیست و معرفی در این وبلاگ وزین حقشه.

سلام
ای ول به اون چیز! که توی جمله آخر بود(آیکون شکسته نفسی معکوس!)
ممنون
تمام زمستان... 1

دایناسور شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام
اولی و سومی را خوندم. از اولی خوشم اومد اما سومی نه
شماره 4 را پیشنهاد می کنم از احمد غلامی عزیز

سلام
اوهوم... آورین...البته این تعریف دخالت من در انتخابات نیست و صرفن مربوط به خوانده شدن دو تا از گزینه هاست وگرنه همه می دانند که من فقط یک رای دارم و حتا گاهی بعد از انتخابات هم یادم نمی مونه رای من چی بود و اینا...
...
تو می گی... 1

اعظم یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ق.ظ http://pinkflower73.blogfa.com

سلام
شما هر 5 تا کتاب رو خوندین؟همشو توصیه میکنید؟قشنگ بودن؟

سلام
نه ... اتفاقن من هیچ کدام را نخوانده ام و چون نخوانده ام توصیه ای هم ندارم...این انتخابات اهدافی دارد:1- از نظر مخاطبان کدام گزینه را زودتر بخوانم 2- ترغیب مخاطب جهت همراهی 3- شادی و نشاط 4- و کثیری اهداف دیگر...
قبلن پاراگراف اول را هم می گذاشتم که در انتخاب کمک کند که این بار استثنائاً نگذاشتم چون مجموعه داستان هستند و فرصت هم نداشتم متاسفانه!...
ممنون

رها یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ http://freevar1.persianblog.ir

میبینم زدی تو کار ایرانی ها:)

سلام
و شما هم کماکان بدون رای :)

م.کافکا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://ketab.blogsky.com

متشکرم...
متاسفانه با این نویسنده ها آشنایی ندارم ولی هاینریش بل هر اثرش که معرفی بشه موافقم...

سلام
حالا فرض کنید این پنج گزینه پیش رویتان است و قرار است از بین آنها انتخاب کنید... بررسی کنید و یکی را برگزینید لطفن

امیر یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام آخرین باری که رمان ایرانی خوندم فکر کنم ١۶ سالم بود
اونم از این ایرانی هندی هاش که تو ویترین هر خرازی ای پیدا میشه !!!
البته بگم اونقدرا هم شوت نبودم ها ! مثلا یادمه با "مجموعه داستان ها"ی جمال زاده خیلی حال می کردم. "داستان راستان"رو هم دوست داشتم. "اسرار دخمه ی شاپور "توی دم سحرهای ماه رمضون منو دیوانه میکرد
اما اگه الان فتح باب دوباره ای پیدا کنم خوشحال میشم.
مثلا همین سومی گزینه ی خوبی

سلام
منم آخرین بار 39 سالم بود
فکر کنم برای خوشحال شدنت باید خودت همت کنی و بلند شی و یک قدم جلوتر بیای...ابوسعید ابی الخیر بود نه؟!
....
ممنون از رای
تمام زمستان....2

درخت ابدی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

سلام.
سه تای اول رو خوندم و خوبن. اما رای من گزینه‌ی سوم. علی خدایی نویسنده‌ی بی‌حاشیه‌ایه. نثر قشنگی هم داره.

سلام
اوهوم ممنون ...
تمام زمستان... 3

پری ماه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ

احمد غلامی یه داستان کوتاه تو صفحه آخر شرق امروز داشت که خوندم و خوشم نیومد. بهش رای نمی دم

سلام
خب انتخابت راحت تر شد حالا باید از بین 4 گزینه انتخاب کنی...نیاز به مناظره هست حالا؟؟ اگه هست اقدام کنم.

مدادسیاه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام
من که متاسفانه هیچکدام را نمی شناسم. پس منتظر هاینریش بل می مانم.

سلام
فکر کنم باید جمله اول را می گذاشتم که لااقل یه ذره انتخابات پرشور می شد... هاینریش بل تقریبن آماده است.

ص.ش دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام و علیک...
خیلی پک های خوندنت با من فرق داره.. الان تو خط محاصره ی لیسیون ساراماگو و کتابای دوراسم.. خسته کننده شده .......

سلام
خب از فاز کتاب های خسته کننده بیا بیرون! ... مثلن همین سیمای زنی در میان جمع که تا فردا مطلبش رو می گذارم خوبه ها... بیا در انتخابات شرکت کن خداییش فاز می ده!

فرزانه دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.elhrad.blogsky.com

سلام
من یه رای خاموشم ... نه صبر کنید یه اتفاقایی داره می افته ممکنه بخوام رای بدم ... این صداها چیه ؟
آره رای می دم
ولی این کتابا را نمی شناسم
خوب چاره ای نیس به انتشاراتشان رای می دهم
نشر مرکز خوبه مروارید هم بد نیست
ده بیس سی شمردم

نشر مرکز اومد

سلام
می دونی رای خاموش بودن چندان بار معنایی نداره!! به همان صدا ها توجه کن... آورین.
انتشارات هم به هر حال آیتمی است مثل حزب می ماند!
تمام زمستان...4

خان دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

به نظرم یه خورده استراحت کن حسین
به همین خاطر هر از گاهی بنشین رو انتخاب می کنم برات...هر ازگاهی بنشین رفیق

سلام خان به قول یکی از دوستان موتورم تازه روشن شده کجا بشینم!! اما خب موافقم که باید گاهی هم نشست...تا ببینم چه می شود...مرسی از رای
هر از گاهی... 1

سارا-ت دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام میله جان
رای من به خانم منتظر ظهور داده می شود به دلیل زن بودن و سابقه ی مطبوعاتی ایشان. ضمنن شما که در پست قبل گفتی موجیم که آسودگی ما عدم ماست. پس چرا نشستن دم گرفته ای جوان؟! البته با تامل و تعمق عداوتی ندارم ولی به همین ترتیبی که پست می گذاری هم، امکان فکر کردن داری و این از نوشته هایت پیداست. لطفن نشستن را بگذار برای زمانی که به سن من و جناب خان رسیدی.

سلام بر سارای گرامی
ممنون که پست ها را با دقت می خوانید و توجه دارید. حقیقتن توجه دوستانی چون شما مایه دلگرمی است. سپاس بیکران.
البته جناب خان هم سن من هستند فقط خیلی زود شکسته شده اند و اینا! اصلن هم اهل نشستن نیست و احتمالن مانند شما فعال هم هستند و الگوی من برای ننشستن...
مرسی
هر از گاهی....2

زنبور دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.golsaaa.blogfa.com

جیرجیرک احمد غلامی رو خوندم بد نبود. یه کم به نظرم تقلیدی اومد. بقیشون آشنایی نداشتم. 4 رو انتخاب میکنم که هم نظر شما رو بدونم هم اسمگذاری کتاب شبیه کارهای موراکامی (کجا باید پیدایش کنم؟) بود.

سلام ممنون از شرکت در انتخابات راستش همه اسامی این کتابها یه جوری تو مایه های همدیگه است! این طور نیست؟! تو می گی... 2

ص. مصمم سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام بر دوست دانشمند جناب میله بدون پرچم
بنده آقای علی خدایی را توصیه می کنم
به امید موفقیت و سلامتی برای شما

سلام بر شما دوست مصمم
دانشمند کیم دی؟؟!!
ممنون از آرزوهای خوب شما دوست من
سربلند باشید
تمام زمستان....5

که چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ق.ظ http://janywalter.blogsky.com

4 امی قبلن هم تو انتخابات شرکت کرده بود و رای نیاورده بود؟ درست یادمه؟ یکی رأیش رو زده بود آیا؟

من به ارواح مرطوب جنگلی رای می دم، اسمش قشنگه!

خوبین؟ نیستین! ما کمبود میلۀ بدون پرچم داریم به خدا!

سلام که
آره درسته قبلن شرکت کرده بود...
رای نیاورده بود
خوبم ولی خیلی سرم شلوغه... ولی درست میشه ... عنقریب درست میشه...
ممنون
ارواح مرطوب هم واقعن اسم جالبیه
ارواح مرطوب ... 1

پری ماه چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ

آویشن قشنگ نیست

سلام پس بالاخره به جمعبندی رسیدید... از سری بعد حتمن مناظره خواهیم داشت. ممنون
آویشن قشنگ... 2

شادی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ http://neveshte-jat.blogfa.com/

آویشن قشنگ نیست بسیار زیباست. به نظرم قبل از پرنده ی خارزار بخوانیدش.

سلام
کاش زودتر نظرتان را داشتم...
ولی باز هم چندان دیر نشده است!
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد