میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

از انتصاب خیری ندیدم!

از میان گزینه های زیر به یک مورد رای بدهید... تقریبن رجاء واثق دارم که این بار به خواندن یک کتاب فوق العاده نائل می شوم!

1-      خاک بکر           ایوان تورگنیف

2-      صحرای تاتارها   دینو بوتزاتی

3-      فتح پلاسان      امیل زولا

4-      گهواره گربه      کورت وونه گات

5-      مون بزرگ         آلن فورنیه

 

 

نظرات 30 + ارسال نظر
پالوما! شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:34 ب.ظ

فتح پلاسان / امیل زولا

سلام
ممنون ...چراغ اول را شما روشن کردید.
...
فتح پلاسان 1

سایه شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ب.ظ

صحرای تاتارها

سلام
ممنون...کتاب کاملن باب میلتان بوده است انگار
صحرای تاتارها 1

سمره شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام
ممنون
امیدوارم کتاب خوانی این دفعه به کامتان باشد

سلام
کاملن امیدوارم چون گزینه ها همه باصطلاح "تایید صلاحیت شده" هستند و البته تلاش کردم داخل سبد فقط گلابی نباشد!
منتظر رای هستم

که یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:47 ق.ظ http://janywalter.blogsky.com

1

سلام که

ممنون
خاک بکر 1

حسین(گیلانی) یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام.
از بین اینها اصلح صحرای تاتارها ست

سلام
صحبت اصلح که میشه پشتم می لرزه!
ممنون
صحرای تاتارها 2

فرانک یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ق.ظ

مون بزرگ اولین رای :دی

سلام
ممنون
مون بزرگ 1

مدادسیاه یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام
گهواره گربه

سلام
امیدوارم تا شب تکلیف من مشخص بشود چون برای فردا می خواهم کتاب جدید دست بگیرم!
گهواره گربه 1

سمره یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ب.ظ

به نظرهمشون خوبند
من فردا میرم هرکدوم روگیراوردم میخونم
ولی نقدا شاید صحرای تاتاری ها رو انتخاب کنم _البته ازروی تکه هایی که تو ایتترنت بود_

بله تقریبن اطمینان دارم که همشون خوبند
نقدن رایتان را حساب می کنم:
صحرای تاتارها 3
ممنون

فرزانه یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:11 ب.ظ http://fparsay.blogsky.com

سلام
خاک بکر

سلام
ممنون
خاک بکر 2

سحر یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:50 ب.ظ

بدبختانه هیچکدامشان را نخواند ه ام. چطور نظر بدهم؟ این نظر سنجی هایتان همیشه حالم را بد می کند، چون حس می کنم خیلی عقب افتاده ام!

سلام
ببینید...من هم هیچکدامشان را نخوانده ام...اما یکی از آنها را به زودی خواهم خواند حالا از این زاویه نگاه کنید که اگر خودتان بخواهید یکی از آنها را انتخاب کنید برای خواندن کدامشان را بر می دارید

مارسی یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ب.ظ

در زای گیری شرکت نمی کنم(غزالی در بغداد)
به همون دلایل رای گیری قبل
اما چون میخوام شناسنامم مهر داشته باشه واسه مسائل شغل و این چیزا به خاک بکر رای میدم...
یادمه دفعه ی قبل رای نیاورد
البته تعریف پدران و پسران رو خیلی شنیده بودم . خودم بدم اومد...
امیدوارم این خوب باشه

سلام
خوبه که از الان به فکر شغل و ادامه تحصیل و سربازی و ازدواج و اینا هستی و درک می کنی شرکت در انتخابات اینجا چه قدددددر بعدها می تونه کمکت کنه
ممنون
خاک بکر 3

محمدرضا دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ

گهواره گربه خیلی خوبه

در ضمن پرسپولیس سوراخه!:))))

سلام رفیق
کجایی بابا؟ از امید چه خبر؟

پرسپولیس متزلزل است و نشان داده است با بادهایی که وزیدن گرفته است تکان تکان می خورد و مثل استقلال نیست که قرص و محکم سر جایش ایستاده است و حکیمان در این باب فرموده اند یکی از دلایل ایستایی این تیم در مقابل باد همین سوراخ بودن آن است که موجب می شود باد از آن سوراخها عبور نماید و گزندی نرساند...یکی از کارشناسان خبره ناسا (که از اتفاق ایرانی و از نژاد آریایی است!!)پس از آنالیز دقیق متوجه شده است که سالها قبل شش عدد سوراخ تمیز بگونه ای تعبیه شده است که با ابزارها و دانش آن زمان به هیچ وجه امکانپذیر نبوده است و از این زاویه جزء عجایب است و توصیه کرده است تا کشورهای همسایه نظیر ترکیه و آذربایجان و امثالهم آن را به عنوان میراث معنوی خودشان در یونسکو به ثبت نرسانده اند، مسئولان مربوطه بجنبند تا خدای ناکرده یکی دو سال بعد مثل مولانا و ابن سینا و چوگان و نان تافتون انگشت حسرت به دندان نگیریم و نک و نال نکنیم.
ارادتمند
...........................
گهواره گربه 2

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام.گهواره ی گربه عالیه.کلا همه ی کارهای کورت وونه گوت عالین...پشت جلد کتاب از ساندی تلگراف نقل کرده:یک نویسنده بزرگ یک رمان بزرگ واقعا هم درست گفته.

سلام
من فقط سلاخ خانه شماره 5 را خوانده ام که خوب بود اما از نویسنده ش خوشم میاد در کل و تعریف این کتاب را هم خیلی شنیده ام. ممنون
گهواره گربه 3

سحر سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ق.ظ

خاک بکر را انتخاب می کنم.

سلام
ممنون از توجهتان
خاک بکر 4

منیر سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ق.ظ

خاک بکر رو بخونید که بعد که اونو بخره بیاره منم بخونم .

سلام
فکر بسیار خوبیست!
خاک بکر 5

سمره سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام
من بیابان تاتارها رو خوندم
میرم مون بزرگ روبخونم
میخوام این بارباشما بخونم فقط چون احتمالا من یه کتابی میخونم شما یکی دیگه تو کاغذهای خودم مینویسم

سلام
واوو... چه سرعت خوبی گرفتید
با این آرای اخذ شده فکر کنم خاک بکر رای میاره
بهش فکر کنید
بیابان تاتارها چطور بود؟ پسندیدید؟

سفینه ی غزل سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:14 ق.ظ http://safineyeghazal.persianblog.ir

سلام عمو جان.
یک
و من الله توفیق

سلام بر برادرزاده غایب

خاک بکر 6

raha سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://asentrayeman.persianblog.com

salam..moone bozorg please,age in dafe ham nashod seri ba ad,merc

سلام
باید ببینم چند تا رای میاره
ممنون
.....
مون بزرگ 2

سمره سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام
مون بزرگ بهتراز بیابان تاتارهابود

سلام
رایتان را تغییر می دهم. ممنون
صحرای تاتارها 2
مون بزرگ 3

مهرداد چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام؛ خسته نباشید به شما با این کاندیداهای به واقع اصلح؛
مون بزرگ

سلام بر مهرداد
سلامت باشی قربان...ممنون
مون بزرگ 4

خانم مسافر چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ق.ظ

4

سلام
ممنون
گهواره گربه 4

میله بدون پرچم چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:15 ب.ظ

جمعبندی آرا تا کنون:
خاک بکر با 6 رای انتخاب شد.
..................................
با توجه به مسافرت احتمالی من در هفته آینده کتاب دوم را هم از میان گزینه هایی که بیشترین رای را بیاورند انتخاب خواهم نمود. لذا رای گیری ادامه خواهد داشت.
با تشکر

درخت ابدی چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ http://eternaltree.persianblog.ir

سلام.
مورد 5

سلام
مون بزرگ 5
ممنون

Aida چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام...بی زحمت مون بزرگ

سلام

مون بزرگ 6
ممنون

زنبور شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.golsaaa.blogfa.com

سلام
فتح پلاسان.
موفق باشی میله عزیز

سلام رفیق
فتح پلاسان 2
ممنون
(امیل زولا با ژرمینالش منو طرفدار خودش کرد)

سمره یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام
من وسطهای خاک بکرهستم

سلام
من دیشب خاک بکر رو تموم کردم
فکر کنم شما باید یه آنتراکت بدید
من واقعن کم آوردم جلوی شما

سمره دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام
دیشب خاک بکرروتموم کردم :-)این اولین باره فقط همین یه بارجسارت کردم ازتون جلوزدم تکرارنمیشه چون ره رومن نیستم که گه تندوگهی خسته روم ره رو میله است که آهسته و پیوسته رود
درضمن کیفیت خواندن مهمه که البته ماازشماچندکلاس پاییین تریم
منتظر یادداشت شماهستیم

سلام
نه !!!
قابلیت ها و توانایی هات رو نشون دادی
آفرین

من امروز رو به خاک بکر فکر می کنم و شب یه چیزایی رو روی کاغذ خواهم نوشت
و فردا مطابق آراء مون بزرگ رو شروع می کنم.

boof سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ

یاد بازم مدرسه م دیر شد افتادم.
مون بزرگ منو یاد میشا و موشا می ندازه. باباشون فک کنم یه همچین اسمی داشت یا نداشت نمی دونم ولی تداعی میشه خب ذهنه دیگه.

سلام بر شما
باباشون بود یا مامانشون؟ من توی این شک کردم الان!!
ولی اسمش "موی عاقل" بود به نظرم
تقریبن مطمئنم

boof چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام از ماست
باباشونه. الان گشتم درباره ش. موی عاقل. اون کوچول ها هم یه ک بعد ش اسمشون دارند. الان خیلی دلم خواست دوباره ببینمش.

مجید مویدی دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ http://majidmoayyedi.persianblog.ir

سلام
هرچند تقریبا مطمئنم که خیلی دیر است برای شرکت در این نظر سنجی، اما بهتر است آدم نظرش را بگوید! مگرنه؟
به نظر من بدون شک گهواره گربه را بخوانید....

خیلی زود برمی گردم و مطالب آرشیوتان را کم کم می خوانم.
وبِ خوبی دارید. دست مریضاد.
برمی گردم

سلام
تحقیقن به شما عرض کنم که سه تا از پنج گزینه انتخابات را خواندم و در موردشان نوشتم
از جمله گهواره گربه که بسیار کتاب خوبی بود.
البته که کار خوبی کردید و نظرتان را گفتید.
ممنون
به انتظارتان هستم.
فقط بگویم که مریزاد درست است و مریضاد احتمالن معنای معکوس آنچه مد نظرتان بود بدهد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد