میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

اطلاعیه

باستحضار دوستان و همراهان گرامی وبلاگ می‌رساند که میله‌ی بدون پرچم چند ساعت پس از قرار دادن آخرین مطلب در وبلاگ؛ و در ساعات اولیه‌ی بامداد روز بیست‌وچهارم بهمن‌ماه، در زمانی که هنوز حلاوت و شیرینی چهل‌سالگی انقلاب از زبان‌ها خارج نشده و به حلق نرسیده بود، مورد شبیخون غیرفرهنگی ایادی استکبار جهانی از ناحیه‌ی کلیه‌ی چپ قرار گرفت. سنگ‌اندازی‌های پیاپی دشمنان، معظم‌له را چهار نوبت به بیمارستان کشاند که در سه نوبت ایشان بستری گردید و در دو نوبت مورد عمل جراحیِ سنگ‌شکنیِ درون‌اندامی قرار گرفت و نهایتاً یک فنر در کلیه‌ی چپ ایشان قرار گرفت و توطئه‌ی دشمنان خنثی گردید. در روزهای آینده ایشان در کمال صحت و سلامت به رتق‌و‌فتق امور وبلاگ مشغول خواهند شد.

دبیرخانه ستاد احیای معظم‌له

..............................................................................................................................

پ ن 1: من به دلایل مختلف، آدم خوشبختی هستم اما این جمله سلین در «سفر به انتهای شب» در این روزها و شب‌ها چندین نوبت یادآوری شد: «هرگز فوراً بدبختی کسی را باور نکنید. بپرسید که می‌تواند بخوابد یا نه؟... اگر جواب مثبت باشد، همه‌چیز روبراه است. همین کافی است.»

 


نظرات 23 + ارسال نظر
محبوب چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:44 ب.ظ http://2zandarman.blog.ir/

امیدوارم که هرچه زودتر بهبودی حاصل شود و به نوشتن ادامه دهید دوست خوب.

سلام دوست عزیز
ممنونم. حتماً همین‌طور خواهد شد... در کنار شما دوستان خوب

سمره چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام
خداروشکرکه به خیرگذشته

سلام دوست من

یاد برخی لحظات درد کشیدن افتادم که زیر لب به خودم تلقین می‌کردم که: این نیز بگذرد!

نرگس پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:48 ق.ظ

بلا دور باشه
امیدوارم هر چه زودتر سلامتیتونو به دست بیارید

سلام دوست عزیز
ممنون. من هم کاملاً امیدوارم

حافظ جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:08 ق.ظ

البته ایادی استکبار خیلی وقت است که دوای این سنگهای لعنتی را هم کشف کرده اند، آبجو با درصد الکل پایین. فقط به قول حافظ: پنهان خورید آبجو که تعزیر میکنند. اگر هم کسی از ترس تعزیر نخورد، پزشکان با وسایل پیشرفته این حد را بر شما جاری خواهند کرد، البته آن وقت جرم شما نخوردن است.
در هر صورت امیدوارم هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورید دوست عزیز. مگر چند نفر مثل شما هستند که درصد الکل هر کتاب را پیش از خواندن به خواننده گوشزد میکنند.

سلام بر حافظ
چنان ناگهانی و سلسله‌وار دچار مشکلات شدم که اصلاً فرصت آزمایش داروهای سنتی و مدرن که اثربخشی آن بر مبنای تداوم استفاده است پیش نیامد
در واقع در این ایام بیشتر از آنکه به سمت مسکرات کشانده شویم به سمت مخدرات پرت شدیم آن هم به صورت کاملاً قانونی
ممنون از لطف شما

کامشین جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.kamsin.blog.ir

میله جان
خوشحالم که جان به در بردی از سختی سفر سنگ.
نگران شدم. زودتر برگرد به حالت عادی.
همه اش تقصیر اون رئیس صندلی نشین میز پرسته.
مواظب خودت باش.
قلبم آمد توی دهنم از خواندن این پست.

سلام بر کامشین
نگران نباشید آن جمله معروف چه بود که اگر دردی شما را نکشد حتماً شما را قوی‌تر می‌کند و از این حرف‌ها... حالا من منتظرم ببینم چه زمانی قوی‌تر می‌شوم
واقعاً آن مدیر مایه مباهات است! ده روز ما نبودیم یک زنگ نزد ببیند پرسنلش زنده است یا مرده
این بچه‌های دبیرخانه ستاد را هم ببخشید... سیستم اطلاع‌رسانی‌شان این‌گونه است!

مهدی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 08:00 ق.ظ

با آرزوی بهروزی و سلامت شما
امیدوارم حالتان هر چه زودتر بهتر شود

سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتان

مهرداد شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:03 ق.ظ http://ketabnameh.blogsky.com

سلام
داداش این در دبیرخونه ستادتون رو هم بده درشو گل بگیرن، در همین موارده که میگم خبری از شایسته سالاری نیست دیگه.
آخه این چه وضعیه، با احساسات خوانندگان وبلاگ چرا بازی می کنند آقا؟اونم اون خوانندگانی که اینجارو مثل دنیای واقعی میدونن نه مجازی.
راستشو بخوای این بیشتر شبیه اطلاعیه فوت بود. ما قلبمون ضعیفه آقا، نکن این کارارو.

به هر حال خوشحالم سلامتی، پیرو همون جمله معروف، ما هم منتظر میمونیم قوی شدن بعد از این دردو ببینیم
اما خودمونیم این پستایی که پای خواننده مخفی ها رو به کامنتدونی باز میکنه خودش یه دوره روانشناسیه.

سلام بر مهرداد
باور کن بچه‌های دبیرخانه ستاد فوق‌الذکر به صورت خودجوش و بدون دریافت ریالی دور هم جمع شده‌اند و از این زاویه نمی‌توان به آنها خرده گرفت ضمن اینکه همه آنها از شایسته‌ترین اقوام و آشنایان خودم می‌باشند
.....
الان که با دقت بیشتری نگاه می‌کنم می‌بینم انتقاد شما تقریباً به‌جا می‌باشد... به اطلاعیه فوت نزدیک است... اما حق بدهید که شرایط شباهت‌هایی هم با این قضیه داشت
.....
ممنون از لطف شما به‌خصوص بابت پیگیری‌های مجازی در روزهایی که من غیبت داشتم.

مدادسیاه شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:04 ب.ظ

میله جان به قول قدما «بلا به دور» و به قول حافظ «تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد»
امیدوارم هر چه سریعتر بهبودی کامل حاصل شود.

سلام بر مداد
ناز طبیبان این روزها خریدار زیادی دارد من نگران برخی از آنها هستم...
ممنون رفیق

اندکی سایه شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:20 ب.ظ

بلا به دور
فنر؟ چه جالب. فکر می کردم استنت فقط برا قلبه.
سلامت و تندرستی براتون آرزومندم.

سلام
سلامت باشید... PJ ... به عبارت دقیق‌تر باید بگوییم یک تکه لوله برای خروج بهتر در یک جایی از مسیر بین کلیه و مثانه قرار داده شده است.
ممنون از لطف شما

سحر شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 09:40 ب.ظ

پس بجز محتوای وبلاگ، سنگ هم خوب تولید میکنی، مدیر وبلاگ! حالا کمپوت چی دوست داری؟!
مراقب خودت باش، امیدوارم زود خوب بشی!

سلام
سنگ تولید می‌کنیم و به دوش هم می‌کشیم! به قول شاملو... سنگ می کشم بر دوش،..سنگ الفاظ...سنگ قوافی را...
قدیما اگر کسی به این میزان کارش به بیمارستان می‌کشید خانه‌شان لای کمپوت می‌رفت! الان فک و فامیل خیلی رعایت می‌کنند که مزاحم بیمار نشوند و زیاد دورش را شلوغ نکنند!
سلامت باشی و ممنون از لطف شما

اسماعیل بابایی یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:56 ق.ظ http://fala.blogsky.com

امیدوارم هرچه زودتر رفع بشه؛ شاد و سلامت باشید.

سلام
ممنون دوست عزیز
با آرزوی سلامتی و شادی برای همه

دریا یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:57 ب.ظ http://jaiibarayeman.blogfa.com/

واای ترسیدم میله جان. چقدر وحشتناک نوشته بودی
جمله آخر دقیقا چگونه گذشتن روزها و شبها رو فهموند
امیدوارم تن تان همیشه سلامت و بیماری از شما دور باشه و مثل همیشه اینجا ازتون بخونم و یاد بگیرم

همیشه خبرهای خوب ازتون بشنوم دوست عزیز. سلامت و شاد باشی

سلام
وقتی که درد می‌کشیدم فکر نمی‌کردم زمانی برسد که با آن دردها بخواهم شوخی و خنده راه بیاندازم! یادم باشد دفعه بعد که گرفتار درد شدم به این قابلیتش توجه داشته باشم
سلامت باشی و ممنون از لطفتان

رضا یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.shabgardi.blogfa.com/

رفیق عزیز برات آرزوی سلامتی دارم امیدوارم هر چه زودتر از شر این سنگ ها خلاص بشی

سلام
ممنون رفیق... الان که از سنگ‌ها خلاص شده‌ام و فقط مانده است که از زخم‌ها و... خلاص شوم که خواهم شد.
سلامت باشی

بندباز یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:25 ب.ظ http://dbandbaz.blogfa.com/

درود بر میله ی عزیز
من هم حقیقتش خیلی در اون دو خط اولی ترسیدم... درد و بلا به دور باشه. امیدوارم که این روزها بهبودی کامل حاصل شده و به آسودگی سر به بالین بگذارید و خوابی آرام داشته باشید... .

سلام
بندباز تو هم!؟ از بندباز انتظار نداشتم بترسد
خواب آسوده و راحت خیلی چیز خوبیه... قدرش را بدانیم ...
ممنون رفیق، سلامت باشی

نیکی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:05 ق.ظ

بلا به دور میله جان
منم نیمچه ای از این دردا کشیدم اب خوردم راه رفتم اب خوردم راه رفتم درد کشیدم خودش خوب شد به بیمارستان نکشید
امیدوارم زودتر خوب شی
رو اطلاعیه هات بیشتر کار کن بعد از چند وقت اومدم اینجا ترسیدم که:

سلام
اگر به باغ‌وحش رفته باشید حتماً دیده‌اید که گرگ‌ها در قفس خود مدام در حال حرکت از این سمت به آن سمت هستند... راستش من دو سه بار رفته‌ام و گرگ‌ها را همیشه در چنین حالتی دیده‌ام اگر همیشه همینطور باشند می‌توانم حال و روز آن شبها را به این گرگ‌ها تشبیه کنم! مدام راه رفتن و به خود پیچیدن...
بچه‌های دبیرخانه را می‌فرستم برای تعطیلات عید توی قفس گرگ‌ها... خوبه!؟
سلامت باشید

خورشید سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام امیدوارم خدا سلامتی بده
اینجا تنها سنگر باقی مونده از وبلاگهایی که هنوز چراغشون روشنه
من شوخی با درد و مرگ رو خیلی خوب بلدم
دو سال پیش که برای بار دوم دکترها جوابم کردند یادمه یه پست نوشتم و کلی شوخی کردم با مرگ اونجا گفتم حاضرم بمیرم ولی به شرطی که اون دنیا سلین رو ببینم شام دعوتش کنم با بوکفسکی برقصم و ... خب نشد که بمیرم و الان هم در خدمت دوستان هستم و در حسرت دنیایی که قرار بود توش کلی اتفاق باحال با کتابا و نویسنده هاشون بیافته

سلام
سنگر زیاد و رزمنده هم به اندازه کافی هست... فقط خوشبختانه جنگی نیست و اینطور به نظر می‌رسد که سنگرها خالی است! الان جنگ در عرصه‌هایی چون اینستاگرام و توئیتر و امثالهم در جریان است و وبلاگستان می‌تواند به آرامی به سمت کارکردهای اصلی خود قدم بردارد
...
با این دو چیز تنها کاری که می‌توانیم بکنیم شوخی است اون دنیا رو هم به همچنین
ایشالا همه لحظات در دسترس‌مان را به خوبی استفاده کنیم.
ممنون رفیق
سلامت و شاد باشی

خورشید سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:59 ق.ظ

میشه همیشه چراغ اینجا روشن باشه اخه سالی یه بار که از غار میام بیرون به وبلاگ شما سر میزنم

علیرغم اینکه بر همگان واجب است که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند معظم‌له مرقوم فرمودند یکی از چراغ‌های اینجا را دایماً روشن بگذاریم. (آبدارچی دبیرخانه ستاد)

مهرداد چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:17 ق.ظ

امیدوارم زودتر حالتون خوب بشه

سلام
ممنون دوست عزیز... تا دو سه روز دیگه همه چیز روبراه خواهد بود.

لادن چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:09 ق.ظ http://lahoot.blogfa.com

امیدوارم هر چه زودتر سالم سرحال قبراق برگردید

سلام
ممنون... با «وقتی یتیم بودیم» ایشی‌گورو برخواهم گشت. با قدرت. همین الان دو سوم از دور دوم را پشت سر گذاشته‌ام
ممنون

شیلان چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 05:58 ق.ظ

سلام دوست من
ای باباااا من نمیدونستم دو بار عمل شدین... امیدوارم زودتر مشکلات جسمی برطرف شه و از سلین یادی نکنین دیگه

سلام دوست عزیز
البته این عمل‌ها را نمی‌دونم چقدر می‌توان عمل حساب کرد به هر حال به نظر می‌رسد که کار تمام است و تا دو هفته دیگر یک عمل کوچک برای بیرون آوردن آن لوله انجام خواهیم داد و پا به سال جدید خواهیم گذاشت و همه این داستانها به خاطره تبدیل می‌شود
ممنون

Ehsan جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:11 ق.ظ

خداوند سلامتی دهاد

سلام
ممنون دوست عزیز

شیرین جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.ladolcevia.blogsky.com

سلام رفیق حال و احوال؟ می توانید بخوابید؟

سلام
ممنون رفیق بهترم... بله دیگه می‌تونم بخوابم هرچند سه چهار بار بیدار می‌شوم
حالا بیستم که آن تکه لوله را دربیاورم به گفته دکتر این مشکل هم برطرف می‌شود.

منیر شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 02:01 ق.ظ

خوب شی زود دوست جان
طیاره داره بلند میشه
گوشی رو ببندم

سلام
به سرعت دارم خوب می‌شوم... البته آهسته و پیوسته خوب شدن خیلی بهتر است
بله نکات ایمنی را رعایت فرمایید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد