میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

میله بدون پرچم

این نوشته ها اسمش نقد نیست...نسیه است. (در صورت رمزدار بودن مطلب از گزینه تماس با من درخواست رمز نمایید) آدرس کانال تلگرامی: https://t.me/milleh_book

مرخصی!

این روزها به دلیل پاره‌ای مشکلات امکان خواندن و نوشتن مهیا نمی‌باشد. به نظر می‌رسد ناچار مدتی باید به خودم و وبلاگ استراحت بدهم. بدیهی است پس از رفع مشکلات مجدداً طبق روال سابق خواهم نوشت.

نظرات 14 + ارسال نظر
مارسی دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 03:05 ب.ظ

ایشالا سلامتیت
ایشالا ازادیت
فکر کنم دوتا کتاب ازت جلو هستم.بیای مطلب بزنی نفر اول نظر ها منم

سلام بر مارسی
ایشالا
همین که دو تا کتاب از من جلوتر باشی انگیزه خوبی است...به قول ابوسعید همه حرف همین است

سمره دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام
آقا کامنت جواب بدید حداقل

سلام
حتماً جواب خواهم داد

zmb سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:33 ب.ظ http://divanegihayam.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالتان خوب و تن تان سلامت باشد

سلام رفیق
شما هم سلامت و تندرست باشید.

ماهور چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:50 ب.ظ

چقدر جای خالیت حس میشه رفیق

سلام رفیق کتابخوان
جای خالی میله را خودم هم حس می‌کنم
ممنون از لطفت

سمره پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام
آقا تا حالا مرخصی نرفته بودید
ما اصلا به این وضعیت عادت نداریم
البته چون مرخصی همه این سال ها رو جمع کردید یه جا می تونید استفاده کنید

سلام
قدیمها هر سال یکی دو هفته مرخصی می‌رفتم به خدا
الان دو سه سالی بودنرفته بودم... خب یه سری کار و مشکلات جمع شده و فشار میاره... باید حل بشه... کرونا هم که من رو از مترو دور کرده و منم توی مترو کتاب می‌خوندم و مطلب می‌نوشتم و... کمی اوضاع پیچیده است!

بندباز جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 07:43 ق.ظ https://dbandbaz.blogfa.com

درود بر میله‌ی عزیز
امیدوارم که تا این لحظه علت این مرخصی به خیر و تندرستی رفع شده باشه و حال همگی تان خوب باشه.
مطمئنا همه دوستان خوشحال می شیم که خبری از خودتان بدهید.

سلام بر بندباز
امیدوارم که شما هم در سلامتی و تندرستی باشید.
مشکلات بالاخره یا حل می‌شوند یا جای خود را به مشکلات جدید می‌دهند!

محبوبب جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:02 ب.ظ

با ارزوی سلامتی و شادی برای شما
امیدوارم همیشه نویسا بمانید دوست خوب

سلام و درود
امیدوارم شما و خانواده در سلامتی و تندرستی باشد

مهدی شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام
با آرزوی سلامتی شما
امیدوارم هر چه زودتر با دست پرتر برگردید.

سلام
ممنون رفیق... ایشالا هفته آینده

مهرداد شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:04 ب.ظ http://ketabnameh.blogsky.com

سلام
به کوتاه‌تر شدن این مرخصی امیدوارم.

سلام
من هم امیدوارم

یک لیلی شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:23 ب.ظ

درود بر حسین خان کتابخوان و با آرزوی تندرستی و آرامش.

سلام بر رفیق قدیمی
امیدوارم شما هم در سلامتی و آرامش باشید... این آرامش علی‌الخصوص بسیار لازم است.

اشک ششم یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام
می بینم که خوشبختانه داری به کامنت‌ها پاسخ میدی. پس امیدوارم در پاسخ به این کامنت به ما یک تاریخ حدودی از زمان بازگشتت بدی. به هر حال همه مرخصی‌ها تاریخ پایانی دارن دیگه. نمیشه که پرسنل اعلام نکنه و همینطوری پاشه بره مرخصی. غیر از یک نوع مرخصی که اونم درواقع مرخصی نیست و مرخص شدن از عالمه.
هرچند من به عنوان اشک ششم حق اینو دارم که اینطور حرف بزنم، اما خب نمی زنم و دوستانه بهت میگم رفیق درسته قرار نیست بهت حقوق بدیم که غصه کسری کار پایان سالتو بخوریم. اما حکایت حکایتِ دلِ تنگه.

سلام
تلاش می‌کنم هفته آینده مطلب را بگذارم. از فردا پسفردا شروع میکنم به مقدماتش...
سلامت باشی رفیق

بندباز چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 03:28 ب.ظ https://dbandbaz.blogfa.com

درود بر میله
جایتان خیلی خالی ست...

سلام
ممنونم

مدادسیاه پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 09:25 ق.ظ

استعلاجی نباشد ایرادی ندارد!

سلام
استحقاقی است فعلا

مهرداد دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 05:36 ب.ظ

آقا بسه. تشریف بیار

دارم روی مطلب بعدی کار می‌کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد